in

Conker: Live & Reloaded


Rare blijft een aparte ontwikkelaar die steeds maar weer bewijst enorm veel tijd nodig te hebben voor de ontwikkeling van een spel. Zo ook voor Conker: Live & Reloaded, dat nu eindelijk net voor de zomer op de Xbox is verschenen. Zoals je hebt gezien, is het al de hele week een Conker-themaweek en je hebt bijvoorbeeld al alles over zijn transformatie kunnen lezen. Bovendien gaf Joost een uitgebreide impressie van de multiplayer-mogelijkheden, die op papier echt heel erg goed klinken. Sterker nog: de singleplayer van Conker is slechts een bijgewerkte remake en het spel leunt toch vooral op de mogelijkheden van Xbox Live.

Daarom hebben we besloten om net als bij Forza Motorsport en enkele andere titels de recensie op te delen in een singleplayer- en een multiplayer-gedeelte. We hebben expres nog drie dagen na de releasedatum gewacht om de multiplayer-opties extra goed te kunnen testen. Onder elk gedeelte staat een apart cijfer. Waarom? Omdat de beide onderdelen allebei een heel andere doelgroep aanspreken. Daarom schrijft Kris als platformspel-liefhebber over het soloavontuur en zal Klaas als onze Live-expert kijken naar de multiplayer-opties. Je zult als lezer zelf moeten kijken naar welk onderdeel jij het belangrijkst vindt. Conker ligt vanaf afgelopen vrijdag (24 juni) officieel in de winkels.

Leuke post? Drop een hartje

Score: 0/5 volgens 0 gamers

Nog geen hartjes. First!

Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties

Conker: multiplayer

God of War