Tijdens een recent interview werd aan Pietras gevraagd hoe groot de wereld van de Cyberpunk 2077 ging worden. Pietras zei daar moeilijk antwoord op te kunnen geven. In Cyberpunk 2077 zijn er volgens CD Projekt Red veel gebouwen die spelers kunnen betreden en waar zich allerlei verschillende activiteiten afspelen. Op de gestelde vraag zei Pietras het volgende:
“Als we Cyberpunk 2077 vergelijken met The Witcher 3, dan was de laatstgenoemde titel qua lengte erg groot. Het was een open wereld gemaakt van natuurlijke landschappen. Het reizen van het ene naar het andere punt kostte veel tijd, omdat je vooral aan het paardrijden was, maar ook omdat het een game was die horizontaal erg uitgerekt was. De wereld van Cyberpunk 2077 is vooral een verticale wereld met overal gebouwen. Hiermee is het voor ons moeilijk om een metrische vergelijking te maken. De game biedt de mogelijkheid om vele gebouwen te betreden. Wetende dat alles met de hand is gemaakt, zijn wij ervan overtuigd dat kwaliteit met handgemaakte creaties bovenaan staat. Niets is procedureel in de wereld van Cyberpunk 2077. Hierdoor wordt de stad van Night City, dankzij de verticale structuur, erg groot.”
Met het bieden van vele activiteiten in gebouwen die handgemaakt zijn, wordt de indruk gewekt dat CD Projekt Red veel waarde hecht aan het implementeren van details in zijn games.
Er is momenteel nog geen releasedatum bekend voor Cyberpunk 2077. De game staat gepland om uit te komen voor pc, Xbox One en PlayStation 4.