Claim een gamecode en schrijf een review!

Zoals jullie misschien wel merken, hebben we deze maand geen Member Content Verkiezing gehouden. Vrees niet! Het is niet in de ban gedaan. We wilden een keer iets nieuws proberen. Bij Inside.Gamer (en zustersites) krijgen we in overvloed codes voor games toegestuurd door uitgevers. Soms eentje die een redacteur neemt, soms krijgen we er 100, en soms…. soms krijgen we een waslijst aan codes van minder spannende games. Indies waar nog nooit iemand van heeft gehoord, een game die überhaupt al goedkoop is, you name it.

Die codes liggen vaak stof te happen omdat het handjevol redacteuren er geen baat bij heeft. En als je straks wat trailers bekijkt snap je ook zeker wel waarom. Toch willen we wat met die codes gaan doen. Want sommige titels kunnen best leuk zijn (en er zitten ook wel toffe titels tussen). Wij gaan games waar we codes voor hebben opnoemen en jij mag er een claimen. Natuurlijk zijn we erg benieuwd wat je dan van die game vindt, dus een review wordt op de prijs gesteld! Zo krijgen deze onbekendere games niet alleen wat meer aandacht, maar kunnen we ook van elkaar lezen wat ervan gevonden wordt. En een gratis game is altijd welkom!

Hoe werkt het?

Hieronder vind je een lijst met games waarvan we 1 of meerdere codes hebben. Laat in de reacties weten welke code jij wel graag wilt hebben. Dan sturen wij het naar je op! Je merkt het al: op=op en wie als eerste claimt krijgt de code. Uiteindelijk kijken wij erg uit naar je review over welke wildvreemde game jij gecheckt hebt. Misschien wordt jouw review uiteindelijk wel uitgelicht op Gamer.nl of mag je jezelf toevoegen aan de rest van de redactie! Mocht dit leuk uitpakken, dan zal je in de nabije toekomst een samensmelting zien met de Member Content Verkiezing.

Tijd voor de lijst. Als er meerdere codes van 1 game beschikbaar zijn, zal dat erbij vermeld worden. Klik op de titel om een trailer te bekijken van de game. Die trailer kan soms van Nintendo of PlayStation zijn, ook al is het een Xbox-code. Schrik niet, er is gewoon geen trailer van de versie in kwestie. In principe is het 1 game per persoon, maar als je er al een gespeeld hebt en een review hebt geplaatst, claim gerust nog eentje!

Games die al geclaimed zijn, worden doorgestreept!

Xbox

Switch