in

Facebook test vertonen van reclames op Oculus vr-brillen


Eerder deze maand liet het bedrijf al weten te gaan experimenten met advertenties op de Oculus-app, maar nu geldt dat dus ook voor de headsets zelf. Facebook is hier transparant over in een blogpost.

De eerste game waarin de advertenties worden getest, is Blaston, maar er zouden meerdere kleine ontwikkelaars zijn die meedoen aan de test. Facebook hoopt zo een markt te creëren die steeds meer rendabel is voor ontwikkelaars, wat de hoeveelheid kwalitatief hoogstaande vr- en ar-games weer moet laten groeien.

De advertenties moeten geen data uit gesprekken die spelers op Messenger houden gebruiken, en ook de data die voortvloeit uit bewegingen die spelers maken wordt niet gebruikt.

vr vrijdag

Leuke post? Drop een hartje

Score: 0/5 volgens 0 gamers

Nog geen hartjes. First!

Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties

Bethesda denkt dat exclusiviteit Starfield de game ten goede komt

Mortal Kombat Legends: Battle of the Realms is een aankomende tekenfilm