in

Rockstar Support…

Kwam dit tegen op Reddit. Wel typisch voorbeeld van hoe de support van Rockstar is.

Ook ik heb wel eens moeizaam contact met hen gehad. Ik kreeg constant standaard antwoordmails met een FAQ die ook op de site te vinden was. Pas nadat ik een 4e (!) mail stuurde waarin ik zei: “Ik zeg pas wat mijn probleem is als ik een echt persoon krijg”, kreeg ik werkelijk een helpende reactie. Hebben jullie ook wel eens problemen gehad met klantenservice rondom gaming? Deel je ervaring!

Leuke post? Drop een hartje

Score: 5/5 volgens 2 gamers

Nog geen hartjes. First!

Abonneer
Laat het weten als er
5 Reacties
Meest gestemd
Nieuwste Oudste
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
Luigi1985
8 maanden geleden

Nee, eigenlijk niet. Heb in t verleden wel eens iets teruggestuurd naar Nintendo, maar dat werd netjes opgelost. Verder eigenlijk ook nooit een probleem met producten gehad.

MonsterCrab
8 maanden geleden

Wow, die tweet. 😛
Gelukkig nooit gezeik gehad met gamemakers zelf. Wel enorm veel gezeik gehad met webshops, vooral met producten die niet geleverd konden worden enzo.
De laatste jaren gaat het allemaal best soepeltjes wel.

Ik moet opeens denken aan de Xbox 360 en Red Ring of Death. Ik had m’n defecte 360 opgestuurd en toen wilde Microsoft het niet fixen omdat ik zogenaamd had gesleuteld aan m’n console, was complete bullshit! Dus moest ik maar een nieuwe kopen. 🙁

Erik07
Erik07
8 maanden geleden
Antwoord aan  MonsterCrab

Grappig, ik had toendertijd de tegenovergestelde ervaring. Je moet ook niet gaan sleutelen aan je console he 😉

Erik07
Erik07
8 maanden geleden

Prachtig die tweet haha!
Geen slechte ervaringen bij mij. Ik heb eigenlijk alleen contact gehad met Microsoft ivm de red ring of death. Het is zelfs 4 keer bij mij voorgekomen en alle keren kreeg ik binnen een maand een nieuwe console.

xevulutionx
xevulutionx
8 maanden geleden

Met alle soorten consolebouwers wel wat ervaringen gehad.
Eerst met microsoft toen om mij heen en bij klanten de ervaringen met de RedRod begonnen op te spelen inclusief bekraste discs bij verticaal neerzetten. MS ging er zeer ontkennend mee om in eerste instantie, enige weken later bleek het probleem vrij fors en vond ik de klantenservice qua contact extreem verbeterd. Ikzelf, vrienden en klanten zagen hun consoles vaak binnen een week nieuw terug.

Met Nintendo slechts 1 ervaring die geod werd opgelost. Mijn kapotte Wii u raakten ze kwijt, gelukkig had ik bewijs van versturen en kreeg ik na 2-3 weken een nieuwe.

Met Sony ook wat ervaring zelf en meerdere via klachten van klanten. Het was toen de ps3 en psp tijd waar wat problemen mee ontstonden die in de meeste gevallen wat ontkennend en vervelend afgehandeld werden. Mijn eigen ervaring betrof een kapotte ps3 die 1 maand buiten de garantie viel. Daarnaast had ik de console veel eerder full price gekocht en omdat de verkopen voor die 600 euro versie niet direct storm liepen kwamen even later (in mijn geval 1 week) bundels uit waarbij ik dacht motorstorm en nog een game + controller toegevoegd werden. Had het wel netjes gevonden als je dan recente klanten ook iets tegemoet kon komen, maar helaas.

Laatst bewerkt 8 maanden geleden door xevulutionx

Eigen muziek tijdens het gamen?

Jdriss